Thursday, April 30, 2020

BBM3410Satu2020: RULE OF THIRDS (NORMALIZA ABD RAHIM,2019)

RULE OF THIRDS








Heyy wassap gais ok hari ni kita akan buat tugasan menerusi laman Facebook iaitu mengenai rule of thirds Paparan di atas menunjukkan ringkasan mengenai Rule of Thirds. Perkara ini telah dimuat naik di laman Facebook saya di mana saya telah menyatakan ringkasan mengenai rule of thirds untuk swafoto. Saya juga telah melukis gambar bagi menunjukkan rule of thirds bagi swafoto dengan lebih jelas untuk memberitahu kepada orang lain mengenai kaedah ini. Setiap orang mempunyai gaya berswafoto yang tersendiri dan penggunaan rule of thirds ini membuktikan ia amat penting kerana menghasilkan foto yang cantik dan seimbang. Oleh itu dengan cara saya memuat naik di laman Facebook ini dapat menghebahkan kepada rakan-rakan Facebook saya mengenai rule of thirds ini. Selamat berpuasa gaiss!!


RUJUKAN:

Normaliza Abd Rahim (2019). Multimedia dalam Bahasa. Selangor: Penerbit UPM.


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

KALENDAR 2021 by SYIFAA RAHMAN Assalamualaikum semua dan Salam Jumaat! Ok kita berjumpa lagi..hari ni mungkin post yang terakhir u...