Thursday, February 13, 2020

BBM3410Satu2020: Tentang Diri

    Assalamualaikum w.b.t dan Salam Jumaat. Nama diberi Nur Syifaa Asila Binti Abdul Rahman dilahirkan pada 31 Disember 1998. Saya telah dilahirkan di Hospital Taiping, Perak. Saya mempunyai dua gelaran nama iaitu Syifaa bagi rakan-rakan rapat dan orang luar manakala Asila pula lebih dikenali dalam kalangan keluarga dan saudara-mara. Saya merupakan anak jati kelahiran negeri Perak dan menetap di Kuala Kangsar. Saya merupakan anak keempat daripada empat orang adik-beradik yang terdiri daripada tiga orang perempuan dan seorang lelaki. Semasa waktu lapang, saya amat gemar menonton drama atau filem Korea. Hal ini disebabkan penceritaan drama tersebut lebih menarik berbanding drama Melayu. Kebanyakan drama Melayu bersifat cliche. Saya juga seorang yang mudah terhibur dan masuk air orangnya.





                                                     

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

KALENDAR 2021 by SYIFAA RAHMAN Assalamualaikum semua dan Salam Jumaat! Ok kita berjumpa lagi..hari ni mungkin post yang terakhir u...